.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
چهارشنبه اعلام قیمت جدید خودرو

عضو شورای رقابت گفت: با مکانیزم و فرمولی که شورای رقابت برای تعیین قیمت خودرو تعیین کرده تنها 3 تا 4 درصد افزایش در قیمت خودرو را شاهد خواهیم بود.

علی مددی امروز در گفت‌وگو با فارس در تبریز اظهار کرد: شورای رقابت جلسات متعددی با خودروسازان، قطعه‌سازان و فعالان حوزه خودرو برگزار کرده و نتایج آن چهارشنبه با اعلام قیمت خودرو از سوی شورای رقابت برای عموم مردم اطلاع‌رسانی می‌شود.

وی با اشاره به موقعیت کنونی خودرو در کشور افزود: شورای رقابت در تعیین قیمت خودرو هم منافع خودروسازان به عنوان مجموعه‌های تولید تاثیرگذار در اشتغال و اقتصاد کشور و هم منافع مصرف‌کنندگان این حوزه یعنی مردم را لحاظ خواهد کرد.

مددی در عین حال قیمت کنونی خودرو را حبابی اعلام کرد و گفت:‌ قیمت کنونی خودرو قیمت واقعی نیست و قیمت حبابی است که خودروسازان آن را بوجود آورده‌اند و ابن قیمت‌ها باید تثبیت شود.

نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی به مردم مژده داد که این قیمت باید پایین بیاید و به قیمت واقعی برسد و سپس براساس قیمت واقعی شاهد افزایش 3 تا 4 درصدی قیمت خودرو خواهیم بود.

مددی خودروسازان را موظف به تمکین قیمت خودرو تعیین شده توسط شورای رقابت کرد و گفت: باید قیمت حبابی کنونی شکسته و خورو با قیمت واقعی به مصرف‌کننده عرضه شود. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 30 ارديبهشت 1393
تو رو به خدا بيشتر افزايش بدهيد بيچاره ها خودرو سازها براشون نمي صرفه پرايد توي كشور همسايه است 4 ميليون خجالت بكشيد .
کیان 30 ارديبهشت 1393
فقط حرف!!حرف ! حرف بعبارتی حرف*حرف می شود اراجیف!!!واقعا که الان خیلی وقت هیچ کس حریف خودروسازها نشده!! واقعا این یعنی چی مگه غیر اینه که خود مسئولین هم ازاین خوردوسازی ها سهم میبرند!!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.047 seconds.